Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák The Ancient Home Kft cég (székhely: Kiss Ernő utca 3/A, 1046 Budapest,
adószám: 25929935-2-41, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház
használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor
vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező
érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag
elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek),
magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: The Ancient Home Kft.
A szolgáltató székhelye: Kiss Ernő utca 3/A, 1046 Budapest
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,
rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: contact@theancienthome.com
Cégjegyzékszáma: 01-09-296878
Adószáma: 25929935-2-41
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Budapest
Telefonszámai: +36 30 188 6748
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: adatfeldolgozóként a Shopify International Ltd. (címe: 2nd Floor, 1-2 Victoria Buildings, Haddington Road, Dublin 4, D04 Xn32), amely által nyújtott szolgáltatás részeként személyes adatok továbbításra kerülhetnek Kanadába, illetve az USA-ba, melyek olyan államok, amelyekkel az Európai Unió megfelelőségi határozattal rendelkezik. [A megfelelőség megállapításával a személyes adatok szabadon továbbíthatók az Európai Unión kívülre anélkül, hogy az Unión belüli adatátadónak kiegészítő garanciákat kellene alkalmaznia vagy további feltételeknek kell eleget tennie.]
Alapvető rendelkezések
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat
értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről
szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok
kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. A szolgáltató antik ókori reprodukciók kereskedelmével foglalkozik. Európai gyártók termékeit árulja, akik több éves technológiákkal gyártják termékeiket. A webshopban található termékek mind dekorációs célt szolgálnak, mindegyik egy replikája az eredeti múzeumban látható daraboknak.
1.3. A webshop, minden szöveges tartalma, a képek, és minden egyéb kiegészítője ami szabad szemmel látható és amit tartalmaz, a kereskedő, azaz a The Ancient Home Kft. tulajdonát képezi. Minden tartalom a cég szerzői jogait képezi, amelynek jogosulatlan használata törvényszegésnek minősül.
1.4. A kereskedő rendelkezésre áll munkanapokon 9:00-16:00 között. Ha a nyitvatartástól eltérően érhető el a kereskedő, köteles erről értesítenie az ügyfelet.
Adatkezelési szabályok
1.5. Az adatvédelmi tájékoztató minden weboldalon megtalálható, a kereskedő köteles elkérni az ügyfél elérhetőségét a szolgáltatás megfelelő teljesítéséhez. Az ügyfél a vásárlással beleegyezik az adatainak tárolásába.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
1.6. A weboldalon található termékek előrendelhetők, vagy készletről megvásárolhatók online formában. Személyes látogatásra van lehetőség előre egyeztetett időpontban irodánkban. Időpontot telefonon, vagy e-mailen keresztül lehet kérni 9:00-16:00 között munkanapokon.
1.7. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a
termékekről fotót jelenít meg. A termékek kézzel készülnek, ezért apróbb eltérések lehetnek köztük, és a weboldalon szereplő képek között, ezért a weboldalon található képek illusztráció tárgyát képezik, és bárminemű különbségért a kereskedő nem vállal felelősséget.
1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja
a Felhasználókat az akció időtartamáról. Amennyiben nincs időponthoz kötve az akció, a kedvezményes ár a készlet erejéig tart.
Rendelés menete
1.9. A weboldalon található termékek megrendelésére a kosár gombra való kattintással lehet véglegesíteni a vásárlást.
1.10. Adatbeviteli hibák esetén (például a raktárban eggyel kevesebb termék található) a kereskedő köteles tájékoztatni az ügyfelet és arra törekedni, hogy mindkét félnek előnyös megállapodás alakuljon ki. Amennyiben ez nem megoldható, a kereskedő köteles visszafizetni a megvásárolt termék árát.
1.11. A termékek fizetésére banki átutalás, Simple Pay, v agy előre egyeztetett időpontban való megtekintéskor készpénzben lehetséges+. A szállítást tartalmazza a termék ára.
1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének
megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni.
Amennyiben a visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől
számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48
órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati
kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása
akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor
az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben
megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
Kedvezmények
Felhívjuk figyelmét, hogy több kedvezménykód vagy promóciós ajánlat nem kombinálható egy rendelésen belül. Egy vásárlás során csak egy kedvezménykód használható fel. Minden kedvezmény egyedi, és nem vonható össze más ajánlatokkal.
1.13. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00-16:00 óra között történik.
1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül, nagyobb méretű termékek és előrendelés esetén ez az idősáv kitolódik amelyről a kereskedő köteles tájékoztatni a vásárlót.
1.15. Ha a Szolgáltató és a Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató és a Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, a felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. Ha a termék nem található raktáron, tehát előrendelést ad le a vásárló, abban az esetben az eladó köteles tájékoztatni az ügyfelet, a termék megérkezése és kiszállításának idejéről. A kereskedő a weboldalán köteles megjeleníteni a várható előrendelési időt, viszont ez csakis hozzávetőleges adat, tehát ha a kereskedőnek több időbe telik a termék kiszállítása, úgy az ügyfél nem élhet a termék visszatérítésének jogával.
1.16. Szállítási szolgáltató kiválasztásának joga
Fenntartjuk a jogot, hogy a vásárlás időpontjában kiválasztott szállítási szolgáltatótól eltérő szállítási szolgáltatót válasszunk, amennyiben úgy ítéljük meg, hogy az adott szolgáltatás jobban megfelel a termék törékenységének, vagy szükséges a határidőn belüli kézbesítés biztosításához. Az oldalon a vásárláskor megjelenített szállítási lehetőségek csupán választási lehetőséget biztosítanak a vásárlók számára, de végső soron mi döntünk a szállítóról. Például, ha egy szállítmányozó cég az utóbbi időben károsította a termékeket, jogunkban áll másik szállítót választani. Ezen információk alapján, ha az ügyfél kifejezetten egy adott vagy speciális szállítási szolgáltatást igényel, ezt emailben vagy szerződésben kell jeleznie. Minden webáruházban leadott rendelést végül az általunk választott szállítási szolgáltató szállít, és nem vállalunk felelősséget vagy kártérítési kötelezettséget, ha másik szállítási szolgáltatót választunk a vásárláskor kiválasztotthoz képest.
A fő ok, amiért fenntartjuk a jogot más szállítási szolgáltató kiválasztására, az, hogy megvédjük a fogyasztót bizonyos szállítmányozó cégek időszakosan nem megfelelő szolgáltatásaitól, ezért nem tudjuk garantálni, hogy a csomag az Ön által választott szolgáltatóval érkezik meg. Mindent megteszünk azért, hogy tájékoztassuk az ügyfelet a csomag feladásának részleteiről, beleértve a használt szállítási szolgáltatót és a nyomkövetési számot, ha elérhető.
1.17. Szállítási díjak és extra költségek
A weboldalon feltüntetett szállítási szolgáltatások általában a szállítmányozó cég által felszámolt árat tükrözik. Bizonyos esetekben azonban ezek a díjak kedvezményesen jelennek meg, a szállítmányozó céggel kötött megállapodásoknak köszönhetően, vagy mert az adott szállítmányozó céggel való integrációnk hatékonyabb, és jobban kezelik a csomagokat. Fenntartjuk a jogot, hogy extra költséget tüntessünk fel, amennyiben többletköltségek merülnek fel, mint például törékeny termékek szállítása, átvételi szolgáltatás, vagy egyéb extra költségek, akár egyedi, akár nagyobb mennyiségű szállítmányokra vonatkozóan.
Elállás joga
1.18. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló
45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt
termék kézhezvételétől számított 30 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől,
visszaküldheti a megrendelt terméket.
1.19. Az elállási jog gyakorlásának menete a következő: A vásárló jelzi a kereskedő felé, a termék visszaküldési igényét, majd feladja saját költségén csomagként azt. A termék sérülésmentes beérkezésétől számított 3 munkanapon belül a kereskedő köteles visszafizetni a megérkezett terméket. A vásárlót nem kötelezheti a kereskedő a visszaküldés okát megmagyarázni. Hogyha szállítás közben a termék megsérül, az ügyfél nem megfelelő csomagolása végett, a kereskedő nem köteles visszafizetni annak árát.
Garancia, jótállás
1.20. Termékeink lakásdekor kiegészítők kategóriájába tartoznak, azaz bárminemű használatbavétele dekorációs célon kívül a vásárló felelőssége. A kereskedő 2 év garanciát biztosít a megvásárolt termékekre, amelyet a kereskedő, a termék átvételét követő 30. napon túl nem köteles kifizetni, ugyanis a termék csakis dekorációs célt szolgál. Az ügyfél köteles a terméket biztonságos helyre tenni, bárminemű törésért ő a felelős. Lásd még:
151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság
szabályai. A kereskedő felelős azért, hogy a termék a leggyorsabban és a legjobb állapotban érkezzen meg az ügyfél részére. Ha a kiszállítás során törést vagy sérülést érzékel a vásárló, azt köteles azonnal, vagy legalább a 30 napos visszatérítési időn belül jelezni. Ha nem így tesz, ezeket a hibákat a kereskedő később nem tudja elfogadni, így nem tudja érvényesíteni az ügyfél a garanciális problémáit. Hogyha a termék nem a kereskedő vagy a kiszállító cég végett sérült meg, például a nagy kerti szobrot az ügyfél a saját embereivel rakta fel, ami később eltört, úgy a kereskedő nem tudja elfogadni a garancia igényét.
Panaszkezelés
1.21. A webshop székhelye megtalálható a weboldalon. Bárminemű panasszal élni a weboldalon látható telefonszámon, vagy az ott lévő e-mail címen van lehetőség. Kézzel írt levelet az épület portáján van lehetőség leadni.
Vegyes rendelkezések
1.22. A Szolgáltató és a Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
A Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30(harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Budapest illetékességét.
Budapest, 2024.07.15